gikas

Överraskningen föll

Publicerad 2011-08-20 00:54:18 i Allmänt

Skit också - jag hade bokat en hemlig överraskning till älsklingen, fixat barnvakt och ivrigt sett fram emot lördagen då han lovat slita sig från båtbygget för att umgås med mig, men tji fick jag, ett tekniskt fel sabbade mina planer. Vi kanske får chansen att göra detta på onsdag i stället så det är bara att ha tålamod. Kanske vi kan hitta på något kul ändå i morgon när vi ändå är lovade barnvakt...?
Skönt med helg i alla fall. Hämtade hem Frida och Ines, men Ella får jag vackert vänta på ända tills på söndag för hon ska "kvalitetsbesikta" hästen på lördag (vad nu det innebär). Efter maten fick vi trevligt besök av grannarna och jag fick hålla sötisen Mio, 6 veckor medan Ines använde dagens sista krafter till att busa med bästa kompisen, storebror Elias. Efteråt var hon inte svår att få i säng, somnade nästan direkt efter godnattpussen.
Min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela