gikas

Julklapparna klara?

Publicerad 2011-12-20 23:09:14 i Allmänt

Hm, jag har dålig koll känner jag. Brukar vara noga med att skriva upp allt på en lapp men nu har jag slarvat. "Huvudklapparna" är i alla fall i hamn, men vi ska nog utöka pakethögen lite lite till innan Tomten känner sig nöjd. Är toknöjd med det jag hittade på till Nils, så jag hoppas han blir glad. Hoppas såklart att alla blir riktigt glada över sina julklappar. Maten har vi knappt börjat med än och det är en del städning kvar innan resten av familjen kommer, men det ska vi nog hinna med de närmaste dagarna nu när Nils är ledig och vi är flera som är hemma att på kvällarna. Vad värre är så har jag inte den minsta gnutta julstämning i kroppen. Supertråkigt, för jag vill verkligen ha den där känslan inombords nu när det bara är ett fåtal dagar kvar till doppare-dan´, men chansen finns ju fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela