gikas

Till salu

Publicerad 2011-02-08 12:18:05 i Allmänt

Känns lite jobbigt att fira födelsedagar och ta hit en massa folk när vi samtidigt håller på och rensar ut en massa saker från källaren - det är prylar överallt som vi inte hunnit åka iväg med. Det är helt otroligt vad mycket onödigt man sparat i gömmorna. Så himla skönt att bli av med det! Vissa grejjer åker på tippen, andra till Röda korset eller Myrorna och några saker ska vi försöka sälja på Blocket eller Fyndlagret. Ines bebissaker bl a.
  
  
 Känner du någon som ska ha bebis? Tipsa gärna.

I dag är jag hemma och vabbar med Ines så jag funderar om jag ska passa på att sortera papper för det är ett annat sånt där tråk-göra som är skönt att ha gjort. Jag som har stenkoll på alla papper på jobbet har inte alls samma ordning hemma. 

Fast eftersom Ines är hyfsat pigg så tror jag vi ska gå ut i solen en stund först, så blir Egon glad också.   

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela