gikas

Det här måste ni prova!

Publicerad 2011-07-07 07:21:27 i Allmänt

Sorry att det är lite si och så med bloggandet just nu, men det har varit (och är) en intensiv vecka så det har helt enkelt inte funnits tid. Två dagar kvar till semester och det ska bli underbart att få vara ledig. Jag är precis på väg till jobbet och hinner inte berätta så mycket just nu, men jag bara måste få dela med mig av ett mat-tips.
I tisdags var Nils ute med jobbet och då bjöd en av hans arbetskompisars tjej hem mig till henne i stället så vi också fick lite mys. Emma är grym på mat och det här bara måste ni prova, bland det absolut godaste jag ätit: Rökt röding med färskpotatis och en kall sås på hjortronsylt och cremé fraishe.
Måste sticka, berättar mer sen......

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela