gikas

Första semesterdagen

Publicerad 2011-07-11 13:05:27 i Allmänt

Äntligen ledig! Jag kan göra vad jag vill idag och det känns jätteskönt. Ella och Ines vill åka till Birsta (!) och även om det bär emot (jo faktiskt, det är inte alltid jag älskar att shoppa) kanske det passar bra så att jag bl a kan köpa gardiner, en kökspall och skåpluckorna till förvaringen som vi ska ha i vardagsrummet (köpte bara stommarna sist för jag hade så bråttom) så det ser färdigt ut någon gång. Vi har fortfarande en hel del kvar på Ikea-presentkortet så det måste jag ju utnyttja innan det är för sent. Min mobil håller på att ge upp så det är också något jag skulle behöva kolla på. Funderar om kontantkort (refill) kombinerat med årskort på sms och mobilsurf vore vettigt till mig..? Fast nu ska vi ta bort det fasta telefonabonnemanget så då lär man ju ringa mer än vanligt på mobilen så det kanske inte vore så smart. Hm, det är ju dessutom rea på Rummet och på Boom så tjejerna kanske får som de vill ändå. Nu kom jag på ett ärende till: En bebispresent, för vi har ju precis fått en sprillans ny liten granne som är "såå himla gullig" (som Ines säger). Oj, ska vi hinna allt det där är det bäst att vi sätter fart. Så blev det med den lediga dagen, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela