gikas

Minigolf

Publicerad 2011-07-28 02:37:04 i Allmänt

I dag skyndade jag mig att fixa matsäck till beachen för vi vaknade så sent och jag ville inte gå miste om det strålande solskenet. Snart bara en veckas semester kvar och vädret har väl inte varit det allra bästa de senaste veckorna så det gäller att ta vara på såna här dagar tänkte jag. Hann precis klart så mulnade det ihop och jag fick rapporter om regn i stan. Skit också! Dukade fram picknicken på köksbordet i stället medan vi funderade vad vi skulle hitta på för alternativ. Det blev minigolf. När vi packade in oss i bilen sken solen igen - tyyypiskt! Får väl hoppas att man får en ny badchans i morgon. Nåja, minigolf är kul det med och det är en aktivitet som passar alla.
Ines fick låna en egen klubba och boll att träna upp tekniken med.
Hon provade alla möjliga stilar.
Skam den som ger sig, till sist hittade bollen ner i hålet - Bravo!!!
Det blev en hård kamp ända till sista banan, men där visade jag att gammal är äldst och tog hem segern. Som tröst bjöd jag kidsen på glass efteråt och lovade att de skulle få en revanch någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela