gikas

Bara vi tre

Publicerad 2011-03-04 00:01:12 i Allmänt

Jag längtar till i morgon kväll för då ska jag, Ella och Andréa ha en helkväll alldeles för oss själva. Det är inte så ofta man får möjlighet att umgås stortjejerna numera så det ska bli riktigt mysigt. Jag tänkte smita lite tidigare från jobbet så att vi hinner gå på restaurang och äta något gott i lugn och ro innan vi ska åka till Nordichallen och titta på genrepet inför Melodifestivalen. 

Har lyssnat på några av låtarna på radion, men det kan ju låta helt annorlunda live så det ska bli spännande att se vilka favoriter vi har när själva tävlingen är på lördagen. The Moniker´s låt är faktiskt inte så tokig i mina öron, man blir glad av den. Övriga startfältet har jag inte riktigt koll på, men en och annan ska vara riktigt bra om jag inte minns fel.    

Den här veckan har min Ines-dos varit på tok för liten, hon har sovit nästan varje kväll då jag kommit hem. Vi har visserligen tagit oss tid att gosas lite på morgonen innan dagis, men det känns inte alls tillräckligt så nu i helgen ska vi rå om varandra ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela