gikas

Dags för gummistövlar

Publicerad 2011-03-23 01:07:51 i Allmänt

Idag var det riktigt blött ute och eftersom jag hade Egon med mig på jobbet så var jag tvungen att rasta honom i slasket. Önskar att jag hade ett par snygga gummistövlar och slapp bli blöt om fötterna. Andréa köpte ett par från Vagabond i fjol som faktiskt var riktigt sköna att gå i (tjuvlånade dem ett par gånger) så man kanske skulle införskaffa ett par såna. Jag tror att jag vill ha vita i så fall för hennes är svarta.

Den höga modellen är också rätt snygg, här i rosa (de finns även i svart och vitt)

I morgon måste jag i alla fall komma ihåg att ta med Ines stövlar på dagis för hennes vinterskor håller inte tätt när det blir för blött......och det är ju så ruskigt kul att hoppa i vattenpölar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela