gikas

Fredag

Publicerad 2011-05-07 01:51:20 i Allmänt

Var på mitt gamla jobb idag och fick hjälp med vilka elprylar vi behöver till renoveringen. Det var kul att träffa allihop och det blev en hel del surr. Ibland saknar jag gänget, det är liksom en annan jargong på en mansdominerad arbetsplats. Grabbar hetsar inte upp sig på småsaker, de ältar inte, det är inget tillsel och tassel, de har en skön humor och avslappnad stil. Däremot kan man verkligen tröttna på allt sportsnack, de kan vara rätt slarviga och bryr sig inte alltid om följa rutiner som man ska. Jag gillar båda världar i det avseendet, tjejer är bra på sitt sätt.  

Hur som helst så blev det en rejäl långlunch och ännu mer minus på flexen. Shit, jag har typ en hel dag att jobba igen. Fast det får bli så nu när allt ska beställas och fixas. I dag blev det inte så mycket gjort vad gäller renoveringen, vi var för trötta båda två. I helgen jobbar Nisse långskift så jag och Ines får hitta på saker på egen hand. Får se vad det blir.  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela