gikas

Tapeter i köket

Publicerad 2011-05-22 23:03:01 i Allmänt

När Nils kom hem körde vi en trevlig pizza-lunch/middag ute på altanen ihop med våra sköna grannar. De härliga timmarna i solen som jag fått idag räckte för att jag skulle bränna mig så nu ser jag ut som en kräfta i ansiktet och fram på bröstet, dumt att jag inte tänkte mig för.

Kvällen har gått åt till tapetsering i köket. Nu jäklar börjar det likna något! 


Det blir väldigt...mönstrat, men jag tror faktiskt att mitt inredningsöga säger mig att helheten blir kanon även om det känns ovant att gå ifrån lugna enfärgade väggar till det här. Undrar förresten vad det föreställer? Man får nästan intryck av maskrosfrön som sprids för vinden.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela