gikas

Var tog elektrikern vägen?

Publicerad 2011-05-04 23:48:44 i Allmänt

Vi skulle riva köket och sedan ringa elektrikern vilket jag gjorde i går morse. Han lovade komma samma dag kl 16 men dök aldrig upp. Samtidigt var det en stor olycka på E4:an här i närheten så vi blev rädda att han eller någon av hans anhöriga var inblandade. Det verkar dock inte så, men jag vågar inte ringa för även om det inte handlar om en olycka så är det lite märkligt att han varken kom som avtalat eller har hört av sig. Jag testade ett sms, men fick inget svar på det heller. Vad ska man tro, är det "hantverkarfasoner" tro? I morgon måste jag ringa för nu står köksbygget nästan stilla och det har vi varken tid eller lust med. 

Ett annat bakslag är salvan som skulle hjälpa mot mina rödkantade ögon - den funkar inte - läget är oförändrat och jag börjar misströsta rejält. Undrar om jag borde försöka få en remiss till ögonkliniken på sjukhuset? 

Nu till något betydligt roligare: I kväll var vi på dagis för Ines utvecklingssamtal. Vi fick höra så mycket fint om vår dotter så det var två mycket stolta föräldrar som gick därifrån. Att hon är en riktig glädjespridare visste vi redan, men att hon kan skala sin egen potatis hade vi inte en aning om, haha. 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela