gikas

Tredagars

Publicerad 2011-11-12 15:30:52 i Allmänt

Tredje kvällen på raken som tant är ute i vimlet. I går var jag festfixare/tävlingledare på jobbets höstfest (som by the way blev riktigt lyckad) och ikväll ska jag och ett gäng tjejer gå på Aveny där Eldkvarn spelar. Ett säkert tecken på att jag börjar uppnå mogen ålder - även mentalt - är väl att det känns rätt motigt att ladda om batterierna för ännu en festkväll. Något som inte var några problem alls för ett antal år sedan, bara kul. Vi ska dessutom träffas ganska tidigt så jag antar att det helt enkelt gäller att bita ihop och hoppa in i duschen. Kul sällskap och ett bra band borgar för att kvällen kommer att bli toppen, jag kommer säkert att få ny energi snart. Trevlig lördag mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela