gikas

Vaknade med ett ryck

Publicerad 2011-11-20 00:59:03 i Allmänt

I går på jobbet pratade vi om folk som fått inbrott på natten när de varit hemma så jag var extra noga med att låsa om mig när jag skulle lägga mig. Nils jobbar natt hela helgen så jag har bara min lilla best Egon att förlita mig till om vi skulle få oväntat besök. Jag brukar sällan eller aldrig vara rädd av mig, men ibland tänker jag i alla fall tanken vad jag skulle göra om någon plötsligt stod i sovrummet. Så var det igår när jag kröp i säng, men jag skakade av mig obehagskänslan och somnade ganska snabbt ändå. Hade ingen aning om vilken tid på dygnet det var när jag plötsligt vaknade med ett ryck. Rummet var mörkt men i ljuset från sovrumsdörren kom en mörk gestalt sakta gåendes emot mig i sängen och böjde sig ner.........."- God morgon älskling, får jag krypa ner hos dig en stund?" viskade Nils ömt. Ja men JÄKLARNS vad kramsugen man kände sig, yrvaken med vilt skenande puls!!! Reaktionen blev inte direkt den han hade önskat sig kan man säga. Don´t do it again Darling!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela