gikas

Dags att packa

Publicerad 2011-10-12 20:35:21 i Allmänt

Vår kick off närmar sig med stormsteg så ikväll måste jag börja planera vad som ska med i packningen. Det blir galamiddag på lördagen så då vill man ju vara lite extra glammig. Jag har två klänningar som tänkbara alternativ och självklart blir det höga klackar till, ska prova båda innan jag bestämmer mig. På dagarna är det "business"-klädsel som gäller, inte kavaj direkt men lite prydligare än vanligt vill jag vara. Tar även med fritidskläder och baddräkt för det är måga hurtbullar inom hälsokostbranschen så man vill ju liksom haka på och inte vara sämre än dom (det är nog ingen som märker om rundan blir ganska kort för min del, haha). Dessutom är Aronsborg känd för sin fina chokladtillverkning så jag gissar att dessertbuffén lär sätta sig direkt runt midjan om man inte kompenserar intaget med lite extra rörelse. Det kommer säkert att bli en intensiv, men samtidigt intressant och trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela