gikas

Kan man bli kär i ett hotell?

Publicerad 2011-10-09 11:41:04 i Allmänt

I så fall så är jag det nu. Såg en annons i dagens tidning om ett hösterbjudande på designhotellet Copperhill i Åre, boende, spa, 2-rätters middag och frukost för 995:-/pp/natt. Kikade in på hemsidan och föll pladask - så himla snyggt det var! Bara att få vila ögonen på inredningen och fjäll-utsikten vore guld värt. Bara måste bara kolla om vi kan hitta en jaktfri helg så att vi kan åka dit nu i höst. Då kan det ju bli en till härlig fjällvanding också (som den jag gjorde i Vemdalen).
http://www.copperhill.se
Boka med eller utan barn...det är frågan? Vi behöver tillbringa mer tid tillsammans bara Nils och jag, men det är supermysigt att ha med barnen också. Det dumma är att de flesta paketerbjudanden på resor innefattar två vuxna och två barn och då stämmer de ju inte in på oss eftersom vi är fler. Fast jag kan faktiskt tänka mig att bara ta med Ella och Frida. Ines är så liten att hon skulle nog inte ha samma behållning av den här typen av semester som de större barnen och de två äldsta är vuxna nog att boka sina aktiviteter själva. Det skulle ju bli tokdyrt om vi skulle åka allihop, hur än gärna man vill. Svårt att få till det så att alla är lediga samtidigt också. Ska i alla fall ta upp det här med Nils när han vaknar efter nattskiftet så får vi se om han blir lika taggad som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela