gikas

Tjohoo, vi ska på kick off!

Publicerad 2011-10-05 23:49:02 i Allmänt

Kul att några av oss på ekonomiavdelningen får åka med även denna gång. I fjol var vi på Kos, men denna gång ska vi inte lika långt, utan konferansen ska vara hotellet Aronsborg utanför Stockholm. Det är ett perfekt tillfälle att få ansikten på de butikschefer man annars bara pratar med i telefon. Fast det svider i min plånbok. Visst, företaget står för resan och alla kostnader på plats, men man vill ju vara lite fin och "business-aktig" när man åker på kick-off så jag shoppade loss rätt rejält på lunchen idag. Fick i och för sig mycket för pengarna, men det sved ändå för jag har aldrig någonsin shoppat så mycket till mig själv på en och samma dag. Kände att jag behövde en lite mer mogen och prydlig garderob att ta med mig så det blev två tunna blusar, två långa lite blanka linnen att ha under, en svart kofta och en sjal. Allt går att kombinera och jag tycker att jag lyckades få en bra balans mellan prydligt och snyggt utan att för den skull bli för tantig (våga vägra). Tänkte visa kläderna, men insåg att det knappast är någon vits när de inte sitter på för då ser man inte så bra hur de ser ut och nu är det läggdags. Får se om jag kan prova dem innan jag åker och visa er då i stället. Vi hörs. Psst. Såg på hemsidan att Aronsborg anordnar chokladprovningar så det verkar klart lovande.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela