gikas

Weekendtrip

Publicerad 2011-09-13 23:41:35 i Allmänt

Bara en massa jobb nu de närmaste dagarna, blir övertid både onsdag och torsdag eftersom högarna växer. På fredag däremot ska jag åka med Annika L till hennes Ronny i Vemdalen så då hoppas jag kunna smita lite tidigare i alla fall. Det ska bli härligt att andas frisk fjälluft! Tror faktiskt att jag ska ta med vandrarskor ifall det blir hyfsat väder så vi kan röra på oss lite. Dessutom har jag hört något om grillning, en tjejfest och kanske bankett på Husky´s så det blir nog en riktigt trevlig weekend gissar jag. Hinner nog inte blogga mer innan jag åker så vi hörs igen på söndag eller måndag, ha det så bra tills dess - kramizar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela