gikas

Me and I

Publicerad 2011-09-12 21:26:02 i Allmänt

Nu när jag har slutat sälja Gangstar´s barnkläder så kan jag utan dåligt samvete gå på partyn hos konkurrenterna. I går bjöd grannen Josefine in mig och Ines på Me and I-visning. Cecila Blankens har visst varit med och designat vissa av plaggen och jag måste säga att de var rätt snygga. Efter visst velande slog jag till på en superskön stretchig kofta/kavaj som är användbar till mycket, framför allt på jobbet där man vill se lite prydlig ut men samtidigt vara bekväm. Tycker inte riktigt att den kommer till sin rätt på den här bilden, men när jag provade den med en enkel topp och jeans var den mycket snyggare. Det blir "för snällt" med en klänning under.
Ines ska få en monster-tunika som ser ut så här (bilden lånad från Tradera). Den fanns med som reaplagg så jag antar att den är från tidigare säsong, men det gör ju inget. Blir bra med cerisa eller gröna byxor och såna har hon redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela