gikas

Redfoot

Publicerad 2012-02-11 00:10:18 i Allmänt

Det här var något nytt för mig - ihopfällbara skor.
De har synts i massor av modetidningar på senare tid och tydligen är det många kändisar, framförallt i USA som bär dem. Inte konstigt egentligen eftersom de både är snygga och smarta, inte minst när fötterna värker efter en lång partykväll i high heels.
Det finns många situationer då de är användbara, men jag kan framförallt se mig i ett par när man ska hem till någon på fest där man lämnar de vanliga skorna i hallen men ändå inte vill tassa runt finklädd i stumplästen. Andréa fick ett par av mig igår när hon fyllde år, men här är några jag kan tänka mig att köpa till mig själv. Det finns fler modeller här: http://www.redfootshoes.se/default.aspx

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela