gikas

I mål

Publicerad 2012-06-02 16:39:44 i Allmänt

I torsdags var sista dagen i stegtävlingen och det kändes faktiskt som en befrielse att få plocka av sig den lilla räknaren som har varit ett måste den senaste månaden.

Jag avslutade med 30223 steg så ingen ska kunna säga att jag inte kämpade ända in i målsnöret :) I did it! Nu återstår att se om lagets snittpoäng räcker till en seger, men vi ligger garanterat bra till.

Personligen är jag mest nöjd över att jag har kommit igång med motionen och äntligen känner att byxorna sitter lite lösare. Eftersom det behövdes en tävling för att få fart på mig så gäller det att hitta på något annat som håller motivationen uppe - Keep on walking!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela