gikas

Kul överraskning

Publicerad 2012-03-22 08:43:51 i Allmänt

I tisdags fick jag och Nils helt oväntat en inbjudan att gå på basket och se Sundsvall Dragons möta Luleå. Dessutom bjöds det på italiensk buffé (med vin) plus information från coachen före matchen. Jag har bara varit på basket en gång tidigare så när vi satt där på läktaren var det tur att Nils var med och kunde förklara reglerna. Han har själv spelat med det lag som senare blev Dragons. Med sina 180 cm var han i sammanhanget en kort, men snabb och effektiv spelfördelare antar jag. Hur som helst så kan jag inte bedöma om vi såg en välspelad match eller inte, men spännande var det och jag jublade med resten av publiken när hemmasegern var bärgad. Go Dragons!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela