gikas

Garderobsrens

Publicerad 2012-10-08 18:33:28 i

Jobbat över en stund, men nu ska jag hem och rensa garderoben en vända till. Svärmor har lovat fylla bilen och åka till Erikshjälpen med det vi inte ska ha kvar...och det är en hel del. Dessutom ska vi ut med annonser på det som går att sälja. Ines bakåtvända bilbarnstolar, hundsakerna (snyft), vissa möbler, vinterutrustning och sånt som inte används. Känns som att det kommer att ta tid att organisera allt, men fasiken vad underbart att få det gjort! Det är alldeles för mycket som tar plats till ingen nytta och man fyller bara på med nya inköp hela tiden.

Apropå nytt: Tjejen som sålde Tiger-stövletterna hade ett par helt nya, bruna stövlar till salu i samma märke. Jag fick båda paren för totalt 1300:- och det är galet billigt med tanke på att de hade kostat runt 4600:- i butik. I like! Snälla mamsen hämtade dem åt mig i Täby och jag hinner få dem lagom till helgen när jag ska på kick off i Malmö. Mor & far kommer nämligen upp och passar kidsen eftersom Nils jagar samma dagar. Som tur är har de tid att stanna ett tag efter jag har kommit hem så jag får träffa dem jag med. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela