gikas

Öppna förskolan

Publicerad 2009-03-17 13:08:39 i Allmänt


Precis när jag och Ines kom på att vi skulle börja besöka Öppna förskolan så stängde kommunen den. Vi hann bara gå en gång. Trist när besparingarna ska drabba barnen. Som tur var så ställde kyrkan upp med en ny lokal som vi får vara i en dag i veckan. Det blev faktiskt helt perfekt, killen som håller i det hela är toppen och uppslutningen är bra. Eventuellt kommer det att vara öppet fler dagar längre fram men de vill prova en dag till att börja med och se var det leder. Idag hade jag med mig Gangstar-kollektionen och visade upp kläderna som fick ett mycket positivt bemötande. Dessutom kom Sundsvalls tidning i syfte att göra en uppföljning apropå stängningen av den tidigare Öppna förskolan. Har jag tur så lyckades jag gömma mig på bilderna som togs.  

Kommentarer

Postat av: Pontus

Publicerad 2009-03-17 19:34:14

Lite roligt att alla inlägg du skriver är exakt lika långa. Slumpen eller?

Postat av: Erica

Publicerad 2009-03-17 22:34:08

Ha ha, såklart jag har en linjal vid datorn så att inläggen blir snyggt symetriska...kan man ju tro i a f :) Du har en bra iakttagelseförmåga

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela