gikas

Ut och åka igen

Publicerad 2009-08-12 13:00:51 i Allmänt

Packar för två dagars fortsättningskurs i Cad-ritning som jag var på i Västerås i början av sommaren. Hoppas verkligen att jag kommer ihåg hur man gör så jag slipper repetera allt för mycket. Det var lite klurigt med alla kommandon, men samtidigt roligt så det ska bli kul att gå på det igen.

Blev inte så imponerad av staden Västerås, men förhoppningsvis blir det bättre väder nu (än vad vi hade sist) så att vi kan gå på lite upptäcksfärd under ledig tid. Annars får det bli shopping och mys på hotellet och det är ju inte så tokigt det heller. De hade ju en härlig kvällsbuffé uppdukad och till det kunde man ta sig ett glas vin eller en kall öl om man kände för det - och det gjorde ju jag och Lisa såklart :-)

De här dagarna har det som sagt varit mycket hemma-pyssel både ute och inne. Nils har snickrat klart på balkongen och vi håller på för fullt med målningen, samtidigt har jag rensat och hjälpt barnen med sina rum. Känns underbart att få allt detta gjort. Bara balkongen känns såå mycket trevligare nu när vi målar allt ljust, vi kanske t o m kommer att använda den någon gång efter det här. Innan ville man inte ens gå ut dit. Ska försöka ordna något att sitta på och lite gröna växter så blir det betydligt mer lockande.   


Vet inte om jag får tillfälle att blogga något från Västerås, men annars hörs vi igen på fredagkväll. Ha det så bra allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela