gikas

Adventshelgen

Publicerad 2009-12-01 19:18:07 i Allmänt

Känner att jag inte riktigt har varit så "up to date" på bloggen de senaste dagarna så därför tänkte jag backa bakåt lite. I lördags tog vi med oss familjen och åkte in till stan för julklappshandel och fika. På Rummet köpte vi en helt underbar docka som Ines ska få. Googla på "Rubens barn" så ser du fler söta modeller i olika storlekar. 
 
Det är så mysigt på stan nu med jättegranen på torget och alla juleljus överallt.



Ella njuter av årets första lussebulle.

Tyvärr blev jag jättehes och tappade mer eller mindre rösten under helgen så övriga familjen fick åka in själva och kolla på julskyltningen i söndags då det var 1:a advent. Jag passade på och vila för att bli lite piggare då jag kände mig ganska loj hela dagen. Ines berättade att hon träffat tomten och att de sett fyrverkerier på stan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela