gikas

Å vad gjorde vi mer i Skellefte´...?

Publicerad 2009-07-19 14:24:10 i Allmänt

Joo (som de säger där uppe) vi hann med en hel del. En båttur till Gullsand då gänget fick turas om att åka båt resp bil för att vi inte skulle sjunka med Lasse och Ankis fina Aurora Quick. Båten fick sitt namn efter den gamla träbåten Aurora som man kan säga var liiite långsammare än den här. Den gamla "damen" startade bara när hon själv ville, men oj vad kul vi hade med den båten.

Ines har fortfarande kvar sin sand-fobi, men en fördel är att vi slipper jaga henne på stranden :-)) 
 
På fredagen, när min familj åkt hem så gjorde jag, mina föräldrar, brorsan, faster Anki, min kusin Benita och hennes dotter Jenny en utflykt till Piteå. Här är jag och min faster redo för shopping.  

Dessvärre bidde det bara en glass för min del, men det gjorde inget för innan vi åkte till Piteå så shoppade jag och mamma loss på en inredningsaffär som hade konkursutförsäljning så vi hade nog inte fått plats med något mer i bilen hem. (Jag ska visa er mina fynd i ett separat inlägg senare)

Senare på kvällen så grillade vi i Boviken innan vi åkte in till stan på Trästocksfestivalen. Jag såg ju Miss Li på Gatufesten här hemma, men nu fick se henne igen + div mer okända artister och band, vissa lokala.  

Mina föräldrar är inga konsertmänniskor direkt, men det var kul att få vara på festival med dem för första gången i mitt liv även om det blev kortvarigt. Jag och brorsan höll ut lite längre. 
 
Två generationer morsor som rockar fett!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela