gikas

Härligt att se solen igen!

Publicerad 2009-07-29 11:27:59 i Allmänt

Efter att ha sovit ända till halv tio-tio två morgnar och skämt bort sin morgontrötta mamma, så vaknade Ines redan halv åtta i dag. Fast det är ju ändå en rätt normal tid att kliva upp och nu när solen sken rätt in så var det inte så svårt när jag väl fått upp ögonen ordentligt. I flera dagar har det känts som att sommaren är över, men nu hoppas jag att fulvädret är över så vi får lite varmt och gott igen. Nils långsemester börjar till veckan så då ska vi hitta något kul och förhoppningsvis åka mer båt. Jag har inte badat något än så det hoppas jag kunna göra nu när vattnet kanske har värmts upp lite mer så att även vi badkrukor vågar mer än än att doppa fötterna. Längtar också efter fler grillkvällar så det kanske kan bli en sån redan ikväll....jag tror jag ska lobba för det när Nils kommer hem.    

Nu har Ines somnat så jag ska ta tillfället i akt och lägga mig i solen en stund :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela