gikas

Sommargarderob

Publicerad 2009-06-15 12:10:26 i Allmänt

Jag har beställt ett par shorts och ett par vita 3/4 jeanstights (med dragkedjor nertill) så nu är sommargarderoben komplett. Fick också köpa en snygg top med pumps på för 10:- när jag beställde för över 300:- så det var ju inte dumt. Visar den när den kommer, men så här ser i alla fall brallorna ut:

Alltid svårt att köpa byxor utan att prova, men jag håller tummarna för att de passar. Mandeldesign.se är butiken igen.

Men var sjutton tog solen vägen?! Får nog köra lite brun utan sol om de här benen ska kunna visas ute i shorts.....och ännu värre, i bikini!! Kommer inte ens ihåg vad jag har för bikini...hoppas jag kommer i den. Fick precis lite beachångest känner jag. Men men, jag gissar att jag ska rusa runt och jaga Ines hela tiden så då får jag både workout och en jämn solbränna på köpet, hi hi.

Längtar efter varma sommarkvällar då man kan sitta ute länge och mysa med ett glas vin efter en god middag på grillen. Erfarenheten säger att det inte brukar bli alltför många såna så det vill till att man tar vara på tillfällena när de kommer.

Kom fram och värm oss nu, kära sol.....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela