gikas

Gangstar barnkläder

Publicerad 2009-03-16 14:32:08 i Allmänt


När jag fick syn på en annons med en liten cool kille i skinnjacka och tuff mössa i tidningen Mama så blev jag nyfiken vad det var för klädmärke och kollade in på deras hemsida www.gangstar.se. Det visade sig att kläderna säljs genom hempartyn och när jag ville ha en visning så fanns det ingen säljare i Sundsvall. Jag föreslog därför mig själv eftersom det verkade kul. Särskilt under föräldraledigheten då man verkligen uppskattar att kunna tjäna en slant extra samtidigt som det är kul att träffa folk och komma hemifrån en stund ibland. Om du som läser det här har barn mellan 0-6år och vill ha ett party eller handla själv så är det bara att höra av sig ;-)

Kommentarer

Postat av: Anette Grönlund

Publicerad 2009-03-16 17:21:46

Den här var ju jättebra gjord. Vad duktig du är...

Fast jag har inget att jämföra med det är den enda blogg jag har läst tror jag ,av nån jag känner i alla fall.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela