gikas

Happy Halloween!

Publicerad 2009-10-31 19:25:51 i Allmänt

Killar shoppar verkligen effektivt! In på en affär de gillar, plockar ut ett antal plagg som verkar ok (med viss hjälp från antingen flickvän eller expedit), provar kanske, fattar beslut, betalar och går ut med en komplett och välmatchad garderob för säsongen - klart. Nils gjorde så på Jack & Jones idag; två par jeans, två skjortor, två t-shirts, två buntar strumpor, två par kalsonger och en jacka. Kalaset gick visserligen på runt 3000:-, men i långa loppet så är det säkert ekonomiskt att göra så i stället för att shoppa lite nu och då som vi tjejer gärna gör. Vi vill ju försäkra oss om att det inte finns något snyggare och bättre någon annanstans innan vi slår till. Nu generaliserar jag förstås lite, men nog finns det en viss sanning i det. 

Efter shoppingen så var det 2-årskalas hos grannen.

Grattis än en gång Elias och tack för ett kul partaj! Både vi och Ines hade jättetrevligt. 

Nu laddar jag och min käre sambo för styrdans på Bergeforsens Folkets Hus. Blenders spelar ikväll och de kör den lite rockigare stilen som vi gillar.

Jag ska slänga mig i duschen och leta fram lämpliga dans-skor...det kan bli svårt, så det är bäst att jag sätter fart. Vill bara visa en bild på Ella som just nu är ute och kör "bus eller godis" i gannskapet. (Är det bara jag som tycker att hon blev rätt lik mig med lite smink på..?) 
 
Ha en riktigt trevlig helg alla vänner, kram!

   

Kommentarer

Postat av: linnea

Publicerad 2009-11-04 15:19:06

oj, jag trodde det var du först :o

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela