gikas

Första leveranserna packade

Publicerad 2009-09-12 01:07:16 i Allmänt

I kväll hade jag laddat med en massa godsaker och skulle bänka mig framför tv:n, men då det inte var något vettigt att se och det dessutom kliade i fingrarna av att öppna de stora Gangstar-lådorna som kom idag, så blev det jobb i stället för soffmys när Ines lagt sig.

Fulla köksbordet med kläder och 5 partyn att packa till. De s k "hemliga" plaggen är alltid roligast att packa upp eftersom jag inte heller vet vad som kommer. Jag kan säga att ni som beställt såna kommer inte att bli besvikna, vissa kommer nog t o m att jubla!

29 kassar blev det, dessvärre är några plagg restade t o m v 39 men "den som väntar på något gott"...Gangstar har utlovat en fin kompensation till alla som drabbats som tack för ert tålamod. Märket säljer som aldrig förr och eftersom alla plagg är handsydda så kan det bli vissa förseningar ibland. Ledningen jobbar hårt för att få bukt med problemet till kommande säsonger.

Det här är inte en tvättrådslapp i något Gangstar-plagg, men visst var det lite kul:

Kommentarer

Postat av: Kristina

Publicerad 2009-09-12 09:09:01

Hej ååh vad glad jag blev att kläderna nu kommit, jag ska leta fram ditt mobil nr och sms för vi ska ner och köpa oss lite lördagsgott och kan lika gärna ta det åt erat håll... tålamod är inte min starka sida så jag är snabbare än blixten ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela