gikas

Packat & Klart!

Publicerad 2010-08-14 01:07:53 i Allmänt

Har jobbat intensivt idag bara för att få undan så mycket som möjligt innan jag ska vara ledig i två veckor. När jag kom hem var det bara att börja packa direkt efter middagen eftersom vi har skjutit upp det ända tills sista kvällen så det känns inte riktigt som semester än. Behöver nattsömn och lite lugn och ro för att kunna varva ner ordentligt för just nu är jag bara supertrött.

Hoppas att jag inte kommer att ligga vaken och fundera på om jag glömt något. Vi har förresten så mycket med oss att det borde vara omöjligt. Hoppas att inte resväskan väger för mycket redan vid utresan för det brukar ju fyllas på med lite shopping också. 

Vi startar tidigt i morgon bitti med syfte att kunna stanna i Furuvik på vägen ner om vädret tillåter. Ines skulle nog tycka att det vore jättekul att kolla på alla djuren och åka lite karusell. Regnar det så åker vi direkt till mor & far i Stockholm och hittar på något mysigt där i stället. Vi har ju lite tid över innan planet lyfter på söndag eftermiddag. Åh, vad det ska bli spännande!

Jag vet ju inte om jag kommer att få tillgång till någon dator där nere så bloggen kommer nog att få vila tills vi kommer hem igen, men då ska ni få en utförlig rapport och en massa bilder. Ha det så gott tills vi hörs nästa gång, kram!

Rethymnon harbour by night    

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela