gikas

Bästa frukosten

Publicerad 2010-07-03 11:24:16 i Allmänt

Den här morgonen kunde inte ha startat bättre. Ines vaknade tidigt, men somnade om i vår säng till kl 9 då man märkte av små buffar och trixs som hon brukar ta till för att väcka oss. Nils som jobbat hade precis hunnit somna och då krävs det betydligt tuffare åtgärder från Ines för att hon ska få liv i sin far. Han sov lugnt vidare medan vi tjejer klev upp och gick ut med hunden och tittade på hästarna i hagen. 

Jag blev så glad när jag kom på att det fanns jordgubbar kvar från efterrätten i går så då blev det den bästa frukosten man kan tänka sig en varm sommardag. 
   
Ines njöt i fulla drag.

Sen provsatt hon sin nya sandlåda som äntligen kommit på plats, den har ett smart lock som man enkelt fäller upp till två sittsoffor på sidorna. Bra att kunna stänga så inga katter smyger dit och uträttar sina behov. Nu fattas bara ett lass riktigt bra baksand.

Jag känner mig inte riktigt redo för beach 2010, men nu är den här ändå och det är bara att passa på och njuta. Sommaren är som bekant kort och man får ta de tillfällen som bjuds att sila sand mellan tårna. Nu ska Ines och jag packa matsäck, hink och spade sen drar vi till stranden. Ha en underbar dag alla vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela