gikas

Fräsching

Publicerad 2010-07-19 23:08:41 i Allmänt

Jaha, så var man tant på riktigt då. Jag har nämligen shoppat på Pagelle, en butik som riktar sig till lite mer mogna kvinnor. Gick in på vinst och förlust men hittade ganska snart en svart klänning som jag kände mig manad att prova. Den var jättesöt, inte alls tantig och dessutom på rea så den fick komma med hem. Tyvärr blir det sällan bra när man fotograferar svart så jag hoppar över det. Däremot tog jag den här bilden på Ines när hon invigde sin nya badrock efter duschen i kväll, hittade den på Hemtex för 209:-(ord 299:-), fanns även fler färger för den som är intresserad.
 
Ines har fått mycket färg på kinderna och det är inte konstigt eftersom hon är ute mest hela dagarna. Idag blev jag lite avis på min familj eftersom de var ute med båten medan jag satt och svettades inne på kontoret. Hoppas man kan få tillfälle att åka med någon sväng under sommaren i alla fall. Tyvärr är "Carina" lite krasslig eftersom backslaget (båtens växellåda) inte fungerar riktigt som det ska så Nils tycker inte det är riktigt tryggt att köra henne, men tar vi det bara lugnt ska det flyta på ändå försäkrar han :)  

  

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-20 00:13:26

Hej!

Skulle var kul att se en bild på båten......

// Marie

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela