gikas

Tant i kortkort

Publicerad 2010-07-24 16:36:19 i Allmänt

Helt klart ett gränsfall, men jag har gått och sneglat på en supersnygg kort jeanskjol hela sommaren och nu då den var på rea så kunde jag inte hålla mig längre utan slog till och köpte den. Anledningen till min tvekan är att jag är livrädd att bli en sån där mogen kvinna som gör patetiska försök att se yngre ut i totalt misspassande tonårskläder, huga! Nu är ju faktiskt inte Esprit en butik som riktar sig direkt till ungdomar och med ett par tights under, en nedtonad klädsel i övrigt och låga skor så visst sjutton funkar det. (Annars får väl Andréa ärva den :)  
      
Finns en viss chans att kjolen invigs redan ikväll för då ska Nils och jag till Juniskärscafét och lyssna till coverbandet No Comments. Det är en dag full av aktiviteter; först studsmattelek, sedan en långprommis med grannen, snickrande på insynsskyddet och nu senast det här:

Det var jag som fick ett ryck och började flyga men Nils tyckte tydligen att det såg så roligt att han också blev sugen att prova. Perfekt drakflygarväder med ganska friska vindar så när den kommit upp en bit började grannbarnen samlas och ville prova. 

Nu sitter jag och lyssnar på bra musik på Spotify och snart snart jag börja snygga till mig inför kvällen, ska bli kul att sommar-parta lite i mysiga juniskär där det brukar vara många kända ansikten som dyker upp. Ha en riktigt trevlig lördagskväll alla goa vänner, kram!  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela