gikas

Torsdagsfix

Publicerad 2010-03-19 14:45:08 i Allmänt

Var ju som jag redan berättat på AF och fixade ny handlingplan på förmiddagen. Passade också på att titta in på Rummet och Village för lite inrednings-inspiration då jag fick lite tid över. En snabbis på Toddler blev det också innan parkeringstiden gick ut. Där hittade jag en fullständigt onödig, men nog så fin Nova star mössa till Ines. Det var 70% rabatt så det var inte så mycket att tveka på. Mössor har ju en förmåga att försvinna spårlöst ibland så det kan vara bra att ha några extra.
  
Väl hemma igen blev det lite lek hos grannen innan pappsen slutade. Då "syndade" vi med varsitt skrovmål innan vi slängde oss i bilen för att åka till Alnö. Jag hade lite Gangstar att leverera och ett par stövlar att hämta åt Ines som jag hittat på Blocket av en slump. Jättefina POP med små cyklar som skruttan är så imponerad av just nu. 

När vi i alla fall var där ute på ön så passade vi på och tog en fika med Hasse och Maria samtidigt som vi kollade på Timrå´s första slutspelsmatch. Tyvärr blev det torsk i förlängningen. Fast jag är glad ändå - Skellefteå vann ju!

Måste slutligen få visa Gangstar´s snygga, stretchiga och mjuka stuprörsjeans Asta som Ines provade igår:
  
Supertuffa! Nu kan jag inte bestämma om hon ska få dessa eller den korallfärgade chinos-byxan som också är jätteläcker. Hon får kjolen i gult till sommaren från min visningskollektion, så det lutar nog åt ett par chinos i alla fall. De kan man ju vika upp och ha som knickers när det blir lite varmare. Härliga färger i vår!     

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela