gikas

Ny frisyr?

Publicerad 2010-11-04 20:24:10 i Allmänt

Sitter och funderar vad jag ska göra med håret när jag ska till frissan igen om ca en vecka. En sak är säker - mina extensions ryker all världens väg! Visst var det kul att prova på lite extra hår och det såg ju faktiskt riktigt naturligt ut med tanke på att jag valde att inte ha det alltför långt eller tjockt. Jag har inte heller varit besvärad av fästena och det har gått bra att tvätta och sköta håret. Det som främst gör att jag har tröttnat är att det är så tråkig frisyr, tråkig längd och svårt att få någon volym på det hela. Jag längtar också efter att kunna kamma mig och massera hårbottnen utan att fastna i fästena som p g a utväxten börjar kännas lite trassliga. De kan också bli mer synliga nu när de kommit ut en bit vilket inte heller är så kul. 

Löshåret tas bort, men sen då? Hittade en bra sida med frisyrförslag så jag får väl surfa runt lite där och hitta inspiration. 
http://www.frilla.se/


   

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela