gikas

Paket i lådan

Publicerad 2010-09-07 20:34:52 i Allmänt

Kläderna jag nätshoppade till Ines låg i postlådan när jag kom hem. Provade Molo-byxorna på tösen och de var superfina, satt perfekt! Fick också ett välkommet brev från Polarn & Pyret med en rabatt + bonuscheck vilket passar perfekt nu då jag måste köpa ett nytt ullfrotte´set till stumpan, de är toppen att ha under overallen i vinter. Får se om jag kanske kan komma iväg till PoP i morgon på lunchen. 

Nu börjar Idol och det är alltid roligast att se från början under uttagningarna. Längtar också efter ett annat program som snart har premiär, nämligen Ensam mamma söker. Det är en jobbkollega till Nils som ska ska vara med i programmet så det ska bli stenkul att se hur långt han kommer.  

Något helt annat; Jag har gått upp ännu mer i vikt så nu måste det bli ett stopp på latmasken i mig. Den här veckan har jag känt mig riktigt taggad att börja träna, men det kanske bara är för att jag inte kan nu när jag är ensam med Ines på kvällarna och har en massa annat att göra. Nästa vecka är Nils hemma och då sjutton ska träningskort och kanske nya joggingskor inhandlas. De gamla har rätt många år på nacken och även om de inte har sprungit speciellt långt så har de i alla fall promenerat en hel del och skulle behöva bytas ut.     

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela