gikas

Trött!

Publicerad 2010-09-01 23:18:39 i Allmänt

Av olika anledningar har jag sovit rätt lite de tre senaste nätterna så jag känner mig ganska sliten. Till råga på allt så ligger vi i som attan på jobbet nu inför butikernas inventeringsperiod, mycket som måste göras innan. Lite typiskt att jag bokat in två långa frisörbesök just denna vecka (och därför får lov att jobba in den tiden jag missar) när Nils dessutom åker på älgjakt nästa vecka så att man helst av allt hade velat vara hemma. Nu har jag jobbat över idag och i morgon blir det också några timmar extra. "Vill man vara fin får man alltså lida pin".

Hann bara hem och krama alla en snabbis och slänga i mig lite mat innan det var föräldramöte på Ella´s skola i ett par timmar. Hade svårt att hålla gäspningarna inne för jag kände mig så trött, men Ella´s klass hade en rätt kul mentor (så kallas lärarna nu för tiden) så han fick mig att piggna till lite med sina skämt. Hon var till en början jättebesviken på klassindelningen och ville absolut byta till samma som bästisarna, men jag tror att hon börjat tveka mest för att lärarna verkar så bra i hennes nuvarande. Klok tjej som tänker så för det är ju trots allt jätteviktigt att man trivs med dem. 

När jag kom hem var det lite hushållsgöra och annat pyssel innan jag äntligen kunde pusta ut lite. Måste säga att sängen känns riktigt lockande nu.....sov gott allihop <3
     

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela