gikas

Länge sedan

Publicerad 2011-12-08 00:20:52 i Allmänt

Förlåt att jag inte har bloggat på en hel vecka, men det har varit fullt upp. Ska jag erkänna så har eventuell ledig tid gått till något annat som känns spännande just nu, nämligen min nya Iphone som äntligen flyttat in. Spelar Wordfeud så fort jag får chansen. Bra hjärngympa faktiskt. Telefonen är visst rätt känslig för repor och andra skador, så jag har varit på jakt efter ett snyggt fodral men inte lyckats hitta något jag gillar. Såg ett vitt Hugo Boss-skal som jag blev sugen på, men tyvärr var det slutsålt just nu så det fick bli en vinterpäls så länge. 99:- på KappAhl.
Jag slutade tidigare för att gå på cellprovtagning (blä) och då passade vi på att börja med julklappshandeln efter det. Inte så lätt att hinna det man har tänkt dock när lilla damen är med, men jag fick en hint om vad jag ska köpa i alla fall. Kanske man skulle sitta hemma och fixa klapparna via nätet? Vore rätt smidigt faktiskt. Köpte i alla fall ett par mysiga tofflor till mig själv för nu börjar det bli kallt om fötterna. Snöar faktiskt ute just nu, så vi hoppas få en vit jul.
KappAhl 179:-

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela