gikas

Jag & kärleken

Publicerad 2012-12-29 15:56:45 i

Igår kväll tog jag och Nils chansen att umgås på tu man hand då det fanns barnvakter hemma. Först blev det några premiärvarv runt Fiskdammen på skidor. Det gick inte helt oväntat ganska tungt för min del, men det kändes ändå väldigt skönt efteråt. Sen gjorde Nils en god fiskrätt som smakade ljuvligt efter alla julmatsrester som man var mer än lovligt less på vid det laget.

Mor & far tog hand om Ines medan jag och älsklingen fortsatte till stan för att ta en drink på någon av stans krogar. Det var rätt folktomt när vi kom, men droppade snart in fler, bl a några vänner vi inte träffat på ett tag så det var kul att ses. Framför allt var det toppen att få dansa och roa sig med mannen jag gillar allra mest. Love y babe!

Kommentarer

Postat av: Moster Birgitta

Publicerad 2012-12-29 22:58:06

SNYGGT PAR!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela