gikas

Början av 2012

Publicerad 2012-01-04 00:00:50 i Allmänt

Seeeg förkylning som i första hand satt sig i halsen, men jag känner mig allmänt rätt trött och orkeslös så det ska bli underbart med en några extra lediga dagar till helgen. Nu kan jag i alla fall prata, men det är ingen ljuv stämma direkt. En som snackar desto mer är den blivande 4-åringen som inte är tyst en sekund. Berättelserna formligen bubblar fram och det är så kul att höra henne.
Önskar att man hade en hundradel av lill-bruttans sprudlande energi. Ett nyårslöfte till mig själv får allt bli att jag ska försöka skaffa mig lite bättre kondition (och förhoppningsvis tappa några kilon på köpet). Tanken var att jag skulle ha gått på ett Zumba-pass med en kompis idag, men de planerna satte min kraxande hals effektivt stopp för. Helst skulle jag vilja återuppta styrdansen också, gärna gå på buggkurs, men det återstår att se om det är möjligt med Nils skiftgång och problem att få barnvakt till Ines. Synd att det inte är någon snö ute så att man hade kunnat göra några längder på skidorna. Just nu regnar det och blåser rejält, så risken är att istäcket byggs på i stället. Gott om ursäkter för att INTE röra på sig som ni märker, haha. God fortsättning så hörs vi snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela