gikas

Klädmiss

Publicerad 2012-03-22 09:19:36 i Allmänt

Shit vad jag känner mig fel idag! Glömde ta fram kläder igår och till råga på allt så hade jag ont om tid innan bussen skulle gå. Smög därför snabbt in vårt mörka sovrum där det snarkades för fullt och ryckte till mig något ur garderoben. Väl på så visade det sig vara ett väldigt urringat linne med nitar, inte alls lämpat på kontoret. Hann dessvärre inte byta så jag rusade in igen och nöp ett annat linne och en kofta. In på jobbets toalett direkt för att klä mig lite mer anständigt...eller inte. Det var spetslinnet jag fick med mig! Nu är det inte bara urringat à la Silverstedt, jag har "hottat" till det med lite spets också!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela