gikas

Nöjd!

Publicerad 2013-02-25 21:03:05 i

Det går rätt så fort ändå att få upp lite kondition när man väl kommer igång. Idag sprang jag nästan 5 km i hyfsat bra tempo (för att vara jag=en helt otränad 40-plussare :) Jag är jättenöjd för det är bara en vecka sedan jag drog igång med Ski Team-träningen och dessförinnan hade jag knappt rört mig alls.

Däremot blev jag tvungen att fuska lite idag - genom att springa i stället för att åka skidor - det var nämligen släckt i spåret. I morgon tar jag det säkra före det osäkra och väljer ett spår närmare stan direkt efter jobbet. Då ska jag satsa på långdistans (1 mil) i rätt lugnt tempo.

Ines tyckte det var bra jogging-musik i mammas lurar och sjöng med för full hals.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela