gikas

Den perfekta utbildningen!

Publicerad 2009-04-15 20:27:16 i Allmänt

Plötsligt hittade jag "rätt" - den perfekta utbildningen för mig!!!  En 2-årig ky-utbildning på Mediainstitutet i Stockholm som handlade om "kommunikation, marknadsstrategi, e-learning och pedagogik"......eller varför inte den andra kursen; "Kommunikation nya medier". Verkligen intressanta kursinnehåll tyckte jag. Båda gick dessutom att läsa på distans och framtidsutsikterna för jobb såg goda ut till skillnad från andra informations/mediautbildningar som jag tittat på.

MEN (som Tony Irving brukar säga), två dagar i veckan måste man tydligen vara på plats i Stockholm!  Hur skulle det gå till??? Skit också! Först trodde jag att det bara var vid enstaka tillfällen (som det brukar vara på andra distansutbildningar), men tyvärr så handlade det om varje vecka. Det blir ett jäkla rännande det......Sååå himla typiskt!!!!

Det blir till att leta vidare efter min plats här i livet.

Fortsättning följer......

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela