gikas

Gangstar nyheterna i bild

Publicerad 2009-04-06 17:26:22 i Allmänt


Vad klantigt av mig, jag lovade ju visa bilder på nyheterna när de kom och det glömde jag så klart bort. Fast här är de, 10 nya fräschingar. Kolla in Ines i den otroligt coola dressen Stina - sommarfeeling direkt (även om hon står i kylskåpet)! Fast hon skulle nog hellre ha haft den i äppelgrönt för den svarta är lite grabbig tycker jag nog. Scarfsen hon har på huvudet är i multiprintet från höstens kollektion. Jag är jätteglad att den grymt söta jeanstunikan Tuva kom i Ines storlek för då kan hon få den när säsongen är slut. Älskar 3/4 byxan Joen också med guldstjärnor på bakfickorna. Tyllkjolen Sally vore klart given i Ines garderob om hon varit aningen äldre, men vi ska nog spara den på tillväxt. Såg en nästan exakt likadan för vuxna i Sofis Mode förra veckan. Gillar Gangstars linnen också för det är så tufft med brottar-rygg. Kameran är lite si-så-där så jag kan lova att kläderna är ännu finare i verkligheten!    

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-04-07 11:29:49

3/4 byxan känns ju som ett måste för Elias!

Vi måste träffas så jag kan beställa:)

Kramar J

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela