gikas

Nedräkning...

Publicerad 2009-04-18 18:33:23 i Allmänt

Charlotte Perrellii
Kommande torsdag packar vi två bilar fulla av party- och danssugna tjejer och styr mot Vemdalen. Vi är sex stycken som ska dela på en stuga nära Vemdalsskalet där det är dansforum i dagarna tre. Diverse orkestrar visar upp sina färdigheter inför branschfolk, samtidigt som folk från när och fjärran tar chansen att få nöta ordentligt på skosulorna.

Ska bli otroligt skönt att få komma iväg och få lite vuxentid, även om jag säkert kommer att sakna lill-gumman här hemma. Vi har ju inte varit ifrån varandra så länge tidigare. Ju yngre barn är desto svårare är det att lämna dem ifrån sig, det har naturen sett till tror jag. Även om man saknar de äldre barnen också när de inte är här så vet man ju att de är så pass självständiga att de klarar sig. Fast Ines kommer att vara fullständigt trygg med sin pappa så jag känner mig inte alls orolig för hennes del heller. Tvärtom så ska jag passa på och njuta fullt ut av min lilla mini-semester i fjällen. 

KNAPPA 5 DAGAR KVAR........ 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela