gikas

På begäran - Molo Baby Holden till salu

Publicerad 2009-08-23 17:39:43 i Allmänt


Ines ursnygga fjolårsoverall av märket Molo Baby Holden är till salu. Storlek 74 cl. Den rätta färgen var svår att återge med min kamera, men det är en jättefin cerise nyans. Eftersom den mest bara är använd i vagn och därför princip nyskick så vill jag ha 500:-. (Årets Holden overaller har inte alls lika fina färger som den här, särskilt till tjejer, så passa på och köp den här  ;-)   

(Anna-Karin Å, du har första tjing eftersom du ville se den på bloggen innan jag lägger ut den på Tradera....)

Kommentarer

Postat av: Anna-Karin & Molly

Publicerad 2009-08-25 00:30:24

Hej Erika!

Pratade med mormor i dag och vi hade en overall kvar sedan min lille bror var lite så vi skulle få den.



Så tyvärr avstår jag. Men den kommer nog att bil såld ändå för den var tuff!



Kram/ Anna-Karin

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela