gikas

Fler Ines-bilder

Publicerad 2009-12-28 22:23:30 i Allmänt

Linnea var här strax före julafton och ordnade så jag fick några förstoringar och en cd med alla bilderna hon tog på Ines i skolans studio. De var verkligen superfina, så nu är jag inne på att beställa en fotobok med lill-gumman. Är lite osäker på hur man gör och var man bäst beställer dem, men jag ska absolut undersöka saken. Förstoringarna fick far-och morföräldrarna inramade i julklapp. Kan inte bestämma vilket foto jag gillar bäst för jag älskar dem allihop, blir svårt att välja ut favoriterna till albumet.




Foton: Linnea Svedin

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2009-12-29 22:23:49

Mycket fina bilder på Ines.

Jag tycker att Fuji har ett bra program för Fotoböcker. Jag har varit in och kollat andra fotofirmors fotoböcker men tycker att de är mer begränsade. Jag gjorde en fin bok på Eriks studentbilder i somras.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela