gikas

Äntligen har alla sommarlov

Publicerad 2009-06-13 02:37:58 i Allmänt

Nu har alla kidsen sommarlov. Idag hade Ella och Frida avslutningar. Pontus partajade vidare en dag till så honom har vi knappt sett röken av. Jag fick bara ett sms där det stod "Jag mår bra, ifall du undrar". Skönt han lever, tänkte jag, ha ha.

För första gången på alla våra år som ungarna gått på Solede skola så var det inte någon sol i sikte den här dagen. Ella frös så de tunna benen skallrade i kapp med tänderna. Men sjöng vackert gjorde de i alla fall.

Vitt och svart verkade mest gångbart den här skolavslutningen. Ella står trea från höger. 

Yipeee, sommarlov! Fast inget badväder i sikte än på ett tag, brrrrr..... 

Måste få visa en kul bild från igår också. Nils ser ut som värsta hårda säpoagenten som försöker gå "under cover" med en bebis på magen.  
- Ok, håll utkik efter en kille med "Bajen" på studentmössan, men se upp för jag tror inte riktigt han är vid sina sinnens fulla bruk!

Det var ju bara att glömma att ha vagn med sig så det var nog tur att Nils var en sån hårding att han orkade bära henne i flera timmar, he he.

Har en jäkligt irriterande mygga inne i rummet just nu, varför måste de låta så jobbigt?! Helt omöjligt att sova ju. Ines vaknade tidigt i morse och vi satt uppe länge och spelade kort med mina föräldrar så jag är supertrött. Nu ska myggan få möta sitt öde....god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela